Vizija, poslanstvo in strateški načrt podjetja
Podjetje bo v sodelovanju z nosilci znanja in fundamentalnega razvoja, kot so univerze in inštituti, postalo največji strokovnjak na področju specializirane proizvodnje in trgovine s plastičnimi cevmi na slovenskem trgu in širše v regiji. Proizvodnja in distribucija bo nadgrajena z vgradnjo in svetovanjem. Poslovne aktivnosti podjetja bodo usmerjene v distribucijo, razvoj, pa tudi v proizvodnjo plastičnih cevnih sistemov s katerimi nudimo kompletne rešitve za vse komunalne vode , distribucijo el. energije, telekomunikacijske mreže in industrijsko uporabo.
Naši prodajni izdelki so okolju prijazni in jih je možno reciklirati. Z njihovo uporabo pomagamo izboljševati kvaliteto življenja ter hkrati ohranjati zaščito okolja.
Opredelitev temeljnih ciljev rasti
- razvoj novih izdelkov
- širitev ponudbe
- podpisi pogodb s proizvajalci , ki dopolnjujejo ponudbo naše družbe
- vzpostavitev obvladljive proizvodnje
- nakup nove opreme in poslovnih prostorov
Glavni kupci
Javni sektor:
- občine
- komunalna podjetja
Zasebni sektor:
- gradbena in cestna podjetja,
- trgovska podjetja (predvsem veletrgovci)
Glavni dobavitelji
Družba posluje s ključnimi dobavitelji na osnovi sklenjenih kratkoročnih in dolgoročnih dogovorov. Izbira dobaviteljev je na osnovi prodajnih potreb, cen, kvalitete, dobavnih rokov in plačilnih pogojev.
Podjetje skozi organizacijo nabavne službe postavlja tudi nabavno strategijo, v kateri bo definiralo način oblikovanja nabavnih cen, rokov dobave, organizacijo in logistiko dobave in izbor alternativnih dobaviteljev.
Pri nabavi podjetje daje poudarek tudi na spremljanje in zagotovitev kvalitete nabavnih materialov in surovin.
Reference podjetja
Podjetje gradi na ekonomiji obsega in na višji dodani vrednosti kot ostali proizvajalci, ki jo dosega z najvišjo kakovostjo svoje proizvodne palete.
Vodstvo s pravilnim usmerjanjem in sklepanjem pogodb ter trženjsko analizo skrbi, da družba ne bo ogrožena zaradi izgube enega večjega poslovnega partnerja kar je bilo v preteklosti velikokrat moč zaznati pri gradbenih podjetjih. S pravilno razpršenostjo in vodenjem politike izterjevanja je zagotovljeno optimalno poslovanje v danih pogojih z možnostjo širitve in ustvarjanja še višje dodane vrednosti.